dr hab. Monika Przybysz, prof. UKSW

Kontakt

Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiegoul.
Dewajtis 5
01-815 Warszawa
uksw@op.pl

Obszary
Słowa kluczowe

Specjalista public relations, komunikacji kryzysowej, ekspert medialny, kierownik Katedry Public Relations i Komunikacji Marketingowej w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW.

Prowadzone badania naukowe

Public relations w instytucjach niekomercyjnych, komunikacja w social media, media relations

Współpraca

  • Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
  • Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
  • Konferencja Episkopatu Polski
  • Salezjański Ośrodek Misyjny
  • European Centre of Communication and Culture w Falenicy
  • Caritas Polska
  • Stowarzyszenie Wiosna, Szlachetna Paczka
  • Fundacja “Mam Marzenie”
  • Fundacja „Misericors”
  • Fundacja “Porta Fidei”

Osiągnięcia

  • Medal Komisji Edukacji Narodowej w 2014 roku
  • Nagroda Prezesa Rady Ministrów RP za najlepszą pracę doktorską w 2008 roku
  • Nagroda branży public relations „PRoton 2013”
  • Nagroda wykładowcy roku nadana przez Samorząd Studencki UKSW w 2017 roku
  • Wyróżnienie w konkursie na najlepszą pracę magisterską w X. edycji konkursu (Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych S.A.) w 2003 roku

Oferta dla biznesu

  • Tworzenie strategii komunikacyjnej dla firmy
  • Szkolenia w zakresie social media
  • Szkolenia w zakresie komunikacji kryzysowej
  • Szkolenia w zakresie public relations i media relations
  • Tworzenie kampanii społecznych

Doświadczenie zawodowe

od 2002 wykładowca w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW w Warszawie
2016 - 2017 zajęcia w Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
2008 - 2012 zajęcia w Instytucie Politologii na Wydziale Nauk Historycznych i Społecznych UKSW
2009 - 2011 wykładowca w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej im. Bolesława Prusa
2014 - 2017 Ekspert w projekcie międzynarodowym (Emergent End-User Advisory Board) - Topic SEC-2013.6.1-1 The impact of social media in emergencies – Capability Project - http://www.fp7-emergent.eu/
2013 - 2015 Udział w międzynarodowym projekcie prof. George’a F. McLeana OMI (Council for Research in Values and Philosophy, Washington D.C., USA) "Faith in a Secular Age. Disjunctions/Conjunctions Between Church and People in Global Times”
2015 - 2017 Fundacja „Misericors” - stanowisko specjalisty ds. public relations: przygotowanie strategii komunikacyjnej Fundacji, komunikacja z mediami, współpraca koncepcyjna nad organizacją eventów, współtworzenie koncepcji strony www.misericors.org
2007 - 2008 Studia ukończone z wyróżnieniem („Złota Odznaka PR”) Podyplomowe Studium Public Relations (Instytut Nauk Społecznych UW, Instytut Filozofii i Socjologii PAN, Instytut Rozwoju Biznesu)
od 2011 Członek Rady Naukowej (Editorial Advisory Board) Serii „Media and Religion” Wydziału Dziennikarstwa Państwowego Uniwersytetu Moskiewskiego im. M. Łomonosowa w Moskwie, redaktor serii naukowej „Nowe media i Kościół”
od 2016 zastępca red. nacz. kwartalnika naukowego „Kultura-Media-Teologia” (od 2009 jako red. naukowy)
2012 - 2017 Rzecznik Prasowy Zespołu Konferencji Episkopatu Polski ds. Nowej Ewangelizacji
2013 - 2015 Członek Zespołu Medialnego przy bp. Wojciechu Polaku, Sekretarzu Generalnym Konferencji Episkopatu Polski
2016 - 2017 Członek Grupy roboczej ds. etyki i standardów odpowiedzialnego prowadzenia biznesu przy Ministrze Inwestycji i Rozwoju

Certyfikaty

Certyfikowany Social Media Manager