dr Anna Miotk

dr Anna Miotk

rozpocznij współpracę
Materiały
Kontakt

Wydział Teologiczny

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Dewajtis 5
01-815 Warszawa
a.miotk@uksw.edu.pl

Obszary
Słowa kluczowe

Ekspert w zakresie komunikacji marketingowej i badań internetu. Specjalista w zakresie psychologii zachowań internautów. Badania w obszarze monitoringu mediów oraz marketingu cyfrowego.

Oferta dla biznesu

  • Współpraca w tworzeniu narzędzi internetowych adresowanych do branży PR i marketingu,
  • Ekspertyzy, raporty desk research (tematyka różnorodna),
  • Szkolenia z komunikacji marketingowej (media społecznościowe, tworzenie tekstów na potrzeby internetu, skuteczne media relations, tworzenie planu komunikacji marketingowej),
  • Tworzenie i konsultowanie strategii działań komunikacyjnych,
  • Przygotowywanie tekstów na zamówienie (teksty specjalistyczne związane z komunikacją marketingową, teksty PR i marketingowe),
  • Redagowanie tekstów PR i marketingowych oraz tekstów specjalistycznych związanych z marketingiem,
  • Tłumaczenia tekstów specjalistycznych związanych z marketingiem z języka angielskiego.

Doświadczenie zawodowe

Karierę zawodową rozpoczęłam w 2001 roku w On Board PR. Odpowiadałam za relacje medialne dla firmy Zibi (marki CASIO, Seiko, Atlantic), działania PR korporacyjnego dla firmy Uno Fresco Tradex (obecnie Bakalland) oraz I edycję kampanii edukacyjnej Zdrowe Zatoki dla US Pharmacia. Opracowałam też metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę w 2004 roku.

Od 2004 roku byłam związana z agencją Weber Shandwick. Realizowałam projekty dla firm z sektorów: nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories). Przygotowywałam również liczne strategie komunikacyjne dla potencjalnych klientów firmy.

W latach 2005-2007 byłam Account Managerem w ITBC Communication, gdzie koordynowałam realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii (m.in. Avaya, ArchiDoc, Epicor Software Corporation, Interactive Intelligence, Sabre Holdings) oraz prowadziłam projekt badawczy dotyczący PR w sektorze nowych technologii. Odpowiadałam również za działania PR prowadzone przez agencję.

W latach 2008-2014 odpowiadałam za badania i rozwój produktu, raporty i analizy medialne oraz wybrane działania marketingowe dla marki Newspoint. Od 2014 jestem dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu.

Certyfikaty

  • Certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills (2010)
  • Certificate in Advanced English (2000)
  • Zertifikat Deutsch (2001)

Organizacje

od 2013 członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
od 2018 członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej
od 2018 członkini Polskiego Towarzystwa Naukowego Marketingu