- Obszary
- Słowa kluczowe
Ekspert w zakresie komunikacji marketingowej i badań internetu. Specjalista w zakresie psychologii zachowań internautów. Badania w obszarze monitoringu mediów oraz marketingu cyfrowego.
Oferta dla biznesu
- Współpraca w tworzeniu narzędzi internetowych adresowanych do branży PR i marketingu,
- Ekspertyzy, raporty desk research (tematyka różnorodna),
- Szkolenia z komunikacji marketingowej (media społecznościowe, tworzenie tekstów na potrzeby internetu, skuteczne media relations, tworzenie planu komunikacji marketingowej),
- Tworzenie i konsultowanie strategii działań komunikacyjnych,
- Przygotowywanie tekstów na zamówienie (teksty specjalistyczne związane z komunikacją marketingową, teksty PR i marketingowe),
- Redagowanie tekstów PR i marketingowych oraz tekstów specjalistycznych związanych z marketingiem,
- Tłumaczenia tekstów specjalistycznych związanych z marketingiem z języka angielskiego.
Doświadczenie zawodowe
Karierę zawodową rozpoczęłam w 2001 roku w On Board PR. Odpowiadałam za relacje medialne dla firmy Zibi (marki CASIO, Seiko, Atlantic), działania PR korporacyjnego dla firmy Uno Fresco Tradex (obecnie Bakalland) oraz I edycję kampanii edukacyjnej Zdrowe Zatoki dla US Pharmacia. Opracowałam też metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę w 2004 roku.
Od 2004 roku byłam związana z agencją Weber Shandwick. Realizowałam projekty dla firm z sektorów: nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories). Przygotowywałam również liczne strategie komunikacyjne dla potencjalnych klientów firmy.
W latach 2005-2007 byłam Account Managerem w ITBC Communication, gdzie koordynowałam realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii (m.in. Avaya, ArchiDoc, Epicor Software Corporation, Interactive Intelligence, Sabre Holdings) oraz prowadziłam projekt badawczy dotyczący PR w sektorze nowych technologii. Odpowiadałam również za działania PR prowadzone przez agencję.
W latach 2008-2014 odpowiadałam za badania i rozwój produktu, raporty i analizy medialne oraz wybrane działania marketingowe dla marki Newspoint. Od 2014 jestem dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu.
Certyfikaty
- Certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills (2010)
- Certificate in Advanced English (2000)
- Zertifikat Deutsch (2001)
Organizacje
od 2013 | członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii |
---|---|
od 2018 | członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej |
od 2018 | członkini Polskiego Towarzystwa Naukowego Marketingu |