- Odbiorcy
- Klucze
- Autor
Kreatywne narzędzia w dydaktyce uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w postaci artystycznej książki edukacyjnej rozwija wyobraźnię i działanie uczniów.
Cel projektu/badań
Semantyczne i wizualne opracowanie artystycznej książki edukacyjnej przez studentów WNP UKSW dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Historia realizacji
Opracowanie warstwy semantycznej artystycznej książki edukacyjnej z wyszczególnieniem celów w obszarze wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.
Opracowanie warstwy wizualnej artystycznej książki edukacyjnej.
Opracowanie warstwy formalnej artystycznej książki edukacyjnej z wyszczególnieniem dominującego środka wyrazowego.
Efekt realizacji
Wdrożenie kreatywnego narzędzia dydaktycznego do zajęć plastycznych rozwijających kreatywność uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Informacje o osiągniętych innowacjach (możliwych)
Innowacyjność narzędzia dydaktycznego oraz sposobu prowadzenia zajęć plastycznych i zajęć rozwijających kreatywność w szkole specjalnej.
Wpływ rezultatu na: rozwój nauki, gospodarkę, społeczeństwo
Rozwijanie wyobraźni i kreatywnego myślenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną jako odbiorców książki oraz rozwijanie wyobraźni i kreatywnego myślenia studentów jako jej twórców – przyszłych pedagogów specjalnych.