- Odbiorcy
- Klucze
- Autor
Projekt, którego klczuowym celem jest wzmocnienie kompetencji studentów i ich atrakcyjności na rynku pracy poprzez współpracę z pracodawcami oraz warsztaty z zakresu CSR.
Cel projektu/badań
Wzmocnienie kompetencji studentów i ich atrakcyjności na rynku pracy poprzez współpracę z pracodawcami oraz nabycie nowej specjalizacji w zakresie CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu).
Metoda badawcza
Analiza otoczenia gospodarczego i kompetencji studentów, testy kompetencyjne, metoda projektowa
Historia realizacji
Program zakładał wprowadzenie przedsiębiorców oraz praktyków zawodu CSR do programu studiów. W programie projektu zrealizowano:
- uzyskanie certyfikatu Kreator CSR - 60 godz.
- warsztaty przywództwa i twórczego rozwiązywania sytuacji konfliktowych – 16 godzin
- warsztaty prawne podstawy przedsiębiorczości – 16 godz.
- warsztaty produkcje informacyjne kształcące kompetencje analityczne – 20 godz.
- lektorat Angielski Biznesowo – 48 godz.
- zajęcia w przedsiębiorstwach – 16 godz.
- wizyty studyjne u pracodawców – 7 godz.
Efekt realizacji
Dla uczestników projektu:
- zrozumienie CSR,
- zmiana osobowa polegająca na przyjęciu odpowiedzialności za własne otoczenie,
- integralny rozwój,
- posługiwanie się analizą oraz dialogiem w procesach podejmowania decyzji.
Informacje o osiągniętych innowacjach (możliwych)
Zmiana osobowa, która przyczynia się do świadomego działania na rzecz własnego rozwoju oraz przedsiębiorstwa, z którym wiąże się osoba.
Wpływ rezultatu na: rozwój nauki, gospodarkę, społeczeństwo
Skuteczne i efektywne zarządzanie, które daje pracownikom poczucie samorealizacji.