- Odbiorcy
- Klucze
- Autor
Analiza potencjału serwisu ekai.pl oraz opracowanie statystyczne wyników badań na użytkownikach portalu, zebranie informacji na ich temat, w tym motywacji odwiedzających serwis.
Cel projektu
Celem projektu, zleconego przez Katolicką Agencją, było zdiagnozowanie potencjału rozwojowego portalu informacyjnego ekai.pl. Diagnoza była oparta na dwóch filarach: analizie samego serwisu oraz dedykowanym badaniu użytkowników serwisu.
Historia realizacji
Projekt zrealizowany w 2012 roku na zlecenie zarządu Katolickiej Agencji Informacyjnej. Praca została podzielona na dwa tory. Pierwszym torem było przygotowanie ekspertyzy na temat stanu obecnego i przyszłości rozwoju portalu ekai.pl. Równolegle zostało opracowane dedykowane badanie wśród użytkowników serwisu (n = 388), w celu zebrania niedostępnych w innych źródłach informacji na temat użytkowników portalu i ich motywacji.
Efekt realizacji
- ekspertyza na temat potencjału rozwojowego portalu ekai.pl z konkretnymi zaleceniami
- opracowanie statystyczne wyników badań użytkowników.
Ekspertyzy zostały przekazane zarządowi KAI, redakcji oraz działowi marketingu jako materiał do dalszego rozwoju portalu.
Wpływ rezultatu na: rozwój nauki, gospodarkę, społeczeństwo
Raporty bezpośrednio wykorzystane w spółce z obszaru mediów.
Badania tego typu przyczyniają się do rozwoju kultury prowadzenia projektów internetowych w oparciu o analizy i badania empiryczne.